Székely viccek III.

Közzétette:

Erdély

Székely bácsika reggel felébredvén aszongya:
– Hej, anyjuk, óly’ szépet álmodtam!
– Mi volt az, apjuk?
– Képzeld, Bukarestben voltam!
– S mi abban a szép, kend?
– Hát az, hogy útlevél is kellett hozzá…


A székely viszi a tehenét a vásárhelyi vásárra. Bent a városban fölhajt a járdára. A rendőr rögtön rászól:
– Vigye le a tehenét az útra! A járda a gyalogjárók számára van!
– Ejsze a tehenem is gyalog jár!

A székely nyugodtan pipázik a kapu előtt mikor látja, hogy a felesége sírva rohan felé:
– Uram a Sára terhes!
– Az az ő dóga. – dörmögi a székely
– De tőled van a gyerek!
– Az az én dógom.
– Uram viszem a kutyát és a Tiszába vetem magam!
– A kutya marad, a többi a te dógod.

Székely gondolkodik, hogy kaszálni kéne birtokán, s ehhez kölcsön kérné a szomszédja kaszáját. Át is megy hozzá.
– Komám, adja mán kőcsön a kaszáját!
– Adnám én, de van egy kis probléma : ha kőcsön adom, maga kicsorbíjja, akkor mérges leszek.
– Ha nem adom, maga lesz mérges. De van ám itten egy áthidaló megoldás!
– Mi vóna a?
Elmegy maga a pi…..!!!

Hozzászólás